شهردار منطقه يك يزد:
پاركت كبوترخانه نياز شهروندان منطقه يک شهر را بر طرف مي كند

 

مهندس کشفی پور گفت : پارك كبوترخانه واقع در محله كسنويه يزد جنب حسينيه سادات و با وسعت يك هزار مترمربع فراتر از حد محله بلكه در حد منطقه مي تواند كارايي داشته و نياز شهروندان منطقه را رفع كند.

سيد محمود كشفي پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي ايسنا - منطقه يزد، اظهار داشت: پارك كبوتر خانه در فروردين ماه سال جاري و به بركت سال پيامبر اعظم (ص) و با هزينه اجراء و آزاد سازي 5 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.

وي از جمله ويژگي ها و پتانسيل هاي موجود اين پارك را برج كبوتر خانه ، حمام متروكه و مخروبه موجود ، كانال آب رو پل براي عبور وسايط نقليه در معبر مجاور پارك، ‌بهره وري از گودي ها و وضعيت طبيعي زمين پارك عنوان كرد و افزود: تملك اين پارك از سه سال گذشته شروع شده و در سال 83 به پايان رسيده است و در سال 84 عمليات اجرايي آن با انتخاب پيمانكار ذي صلاح و تحت نظارت اداره نظارت فني شهرداري يزد انجام گرفته است.

وي همچنين گفت : حمام قديمي و فرسوده در نزديکي پارک نيز به عنوان زورخانه بازسازي شده و به بهره برداري رسيده است.

شهردار منطقه يک يزد در پايان از جمله پروژه هاي سال 85 را تكميل بلوار استقلال (كمربند شمالي) ، خيابان استاد چيتي، ‌تملك و آزاد سازي كامل خيابان 18 متري كوچه بيوك، اجراي فاز دوم خيابان وكيل، زير سازي و آسفالت معابر، پياده رو سازي خيابان بلوار امامزاده جعفر (ع) و خيابان شهيد رجائي و همچنين مرمت و بهسازي پاركهاي دروني محله اي و همچنين اجراي کامل خيابان مشيرعنوان کرد.

یزدفردا   ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا